Social Icons

Featured Posts

Skriveni uzroci zbog kojih teško mršavite

petak, 15. svibnja 2015.





Svaki se dan nešto novo nađe na popisu faktora koji mogu uzrokovati debljanje. Prema tome, ljudi koji žele smršaviti trebali bi izbjegavati mnogo toga i sumanuto vježbati da bi postigli svoju željenu težinu.

Ipak, prije nego što krenete poduzimati bilo kakve drastične mjere, provjerite što o svemu tome kažu znanstvenici. Već su nam svima dobro poznati rezultati istraživanja o negativnim učincima brze hrane, neaktivnosti i debljanja, no danas vam otkrivamo neke iznenađujuće čimbenike koji bi mogli loše utjecati na veličinu vašeg struka. 

 Pušenje

Od pušenja ne samo da nećete smršaviti, već biste mogli i sakupiti nekoliko neželjenih kilograma. Istraživanja su pokazala kako čak i pasivno pušenje može imati štetne učinke na težinu. Naime, dim od cigareta kojeg udišemo dok smo u društvu pušača može poremetiti ceramide, male lipide koji mogu omesti normalno funkcioniranje stanica. Dakle, pitanje je kako to izbjeći? Jednostavno prestanite pušiti i klonite se pušača. Također, nemojte ljudima dozvoljavati da vam puše u kući.

 Neprospavane noći

Ako radite noćnu smjenu onda ste više skloni debljanju, tvrde provedena istraživanja. Naime, radnici koji rade noću troše manje energije, a ako ne smanje unos hrane vrlo se lako mogu udebljati.  Rad noću može poremetiti bioritam jer jednostavno ide protiv naše temeljne biologije i time remeti i sam metabolizam, odnosno proces spaljivanja masnoća.

 Antibiotici

Istraživanja su pokazala kako uzimanje određenih antibiotika loše djeluje na bakterije koje su nam potrebne za pretvaranje hrane u energiju. Upravo je uzimanje antibiotika jedan od čimbenika koji može uzrokovati pretilost kod mnoge djece.

 Manjak 'dobrih bakterija'

Zdrav probavni sustav obiluje mikroorganizmima i bakterijama koje ne samo da pomažu probavu, već nas i štite od raznih bolesti, proizvode vitamine, reguliraju metabolizam  pa čak i naše raspoloženje. Neravnoteža bakterija u crijevima znači da se tijelo ne može braniti protiv neprijateljskih mikroba, a do toga može dovesti uzimanje antibiotika, stres ili loše prehrambene navike. Sve to može loše utjecati na vašu tjelesnu težinu bez obzira na vaš način prehrane ili intenzitet vježbanja. Najbolji način za poboljšanje crijevne flore je pojačano konzumiranje dobrih bakterija, a one se nalaze u jogurtu, kupusu i kefiru.





izvor:zena.ba

1 komentar

  1. žao mi je što ovo stavljam na internet, ali nemam izbora. Zar nikad nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili uroke sve dok nisam sreo tog čarobnjaka kada sam ove godine posjetio prijatelja u ukrajini na poslovnom samitu. Upoznajem čovjeka po imenu dr. ALABA bio je zaista moćan i mogao bi pomoći čarolijama koje bi vratile izgubljene, ljubavnike i čarobni novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me muškarac za kojeg sam se htjela udati napustio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se preokrenuo jer je naša veza trajala 3 godine. Zaista sam ga voljela, ali njegova majka je bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kad sam upoznao ovog čarobnjaka, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali sam samo pokušao. A za dva dana, kad sam se vratila u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada muž) i došao k meni i ispričala sam se što je sve dogovoreno s majkom i obitelji i dobila sam novi razgovor za posao kako bih se vjenčala. Nisam vjerovala jer je dr. ALABA samo pitala moje ime i ime moje prijateljice i sve što sam htjela. Pa, sada smo sretno vjenčani i očekujemo svoju malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail glasi: sada smo sretno vjenčani i očekujemo svoju malu bebu, a i moj muž ima novi posao i život nam je postao mnogo bolji. Njegov e-mail glasi: sada smo sretno vjenčani i očekujemo svoju malu bebu, a i moj muž ima novi posao i život nam je postao mnogo bolji. Njegov e-mail je: dralaba3000@gmail.com Možete ga kontaktirati i putem WhatsAppa / vibera s ovim brojem +1 (580) 373-2215

    OdgovoriIzbriši

 
Pokreće Blogger.

Sample Text

Followers