Social Icons

Featured Posts

Za pet dana pet kilograma manje

ponedjeljak, 11. svibnja 2015.





Osobe koje pate od gojaznosti obično imaju veći rizik za obolijevanje od dijabetesa, visokog krvnog pritiska, bolesti srca, poremećaja funkcije žuči, gihta itd.

Ako imate problema s viškom kilograma, i želite ih se riješiti, pokušajte sa ovim jednostavnim napitkom.

Sastojci:
1 limun
60 grama peršuna
3 dcl vode

Priprema:
Iscijedite limun, peršun isijecite na sitno, stavite u zdjelu i prelijte vodom.

Upotreba:
Svako jutro, prije doručka konzumirajte ovaj napitak i tako 5 dana za redom. Potom napravite pauzu 10 dana, nakon čega ponovite cijeli postupak. Tretman s pauzama možete koristiti sve dok osjećate potrebu za smanjenjem tjelesne težine!

Ovaj napitak ubrzava proces sagorijevanje masti i zadovoljava dnevne potrebe vitamina i minerala na cijeli organizam.

Peršun poboljšava proces varenja i stimulira organizam na izbacivanje viška tekućine, te eliminiše nadutost.

izvor:doznajemo.com

1 komentar

  1. žao mi je što ovo stavljam na internet, ali nemam izbora. Zar nikad nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili uroke sve dok nisam sreo tog čarobnjaka kada sam ove godine posjetio prijatelja u ukrajini na poslovnom samitu. Upoznajem čovjeka po imenu dr. ALABA bio je zaista moćan i mogao bi pomoći čarolijama koje bi vratile izgubljene, ljubavnike i čarobni novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me muškarac za kojeg sam se htjela udati napustio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se preokrenuo jer je naša veza trajala 3 godine. Zaista sam ga voljela, ali njegova majka je bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kad sam upoznao ovog čarobnjaka, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali sam samo pokušao. A za dva dana, kad sam se vratila u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada muž) i došao k meni i ispričala sam se što je sve dogovoreno s majkom i obitelji i dobila sam novi razgovor za posao kako bih se vjenčala. Nisam vjerovala jer je dr. ALABA samo pitala moje ime i ime moje prijateljice i sve što sam htjela. Pa, sada smo sretno vjenčani i očekujemo svoju malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail glasi: sada smo sretno vjenčani i očekujemo svoju malu bebu, a i moj muž ima novi posao i život nam je postao mnogo bolji. Njegov e-mail glasi: sada smo sretno vjenčani i očekujemo svoju malu bebu, a i moj muž ima novi posao i život nam je postao mnogo bolji. Njegov e-mail je: dralaba3000@gmail.com Možete ga kontaktirati i putem WhatsAppa / vibera s ovim brojem +1 (580) 373-2215

    OdgovoriIzbriši

 
Pokreće Blogger.

Sample Text

Followers