Social Icons

Featured Posts

10 savjeta kako učiniti da mu nedostajete

ponedjeljak, 14. srpnja 2014.


Bez obzira na to jeste li u vezi ili ne, navodimo vam deset savjeta kako učiniti da nedostajete muškarcu koji vas zanima, bilo da je riječ o dugoročnom partneru ili pak o bivšem kojega želite natrag.

Muškarci su komplicirana bića. Potrebna im je stalna pažnja, puno ljubavi i vole biti „u lovu“ na žene koje ih zanimaju. Ponekad je teško postići pravu ravnotežu da bi odnos funkcionirao. Zbog toga je ponekad najbolje malo se odmaknuti i učiniti da mu nedostajete. U kakvoj se god situaciji nalazili, u nastavku vam navodimo 10 savjeta kako da postane lud za vama. Kad je o vezama riječ, ponekad je dobro muškarcu dati ono što želi: priliku da vas lovi.

Ako ste u vezi

Ako ste u vezi i osjećate kako se vaša iskra počela gasiti, nemojte odmah očajavati. S vremenom se to dogodi većini parova ako ne rade na svom odnosu. Dajte svom partneru priliku da se malo potrudi za vas. Evo kako to možete napraviti.

Ispričajte mu kako ste proveli dan

Jedan od najboljih načina da natjerate partnera da mu nedostajete je da se dobro zabavite bez njega.
On želi biti dio vašeg života i želi vas učiniti sretnom pa će pokušati pridobiti vašu pažnju kako bi vam pokazao da se možete dobro zabaviti i u njegovom društvu.

Nemojte mu biti dostupne u svakom trenutku

Ako vam dečko pošalje poruku, nemojte mu iste sekunde odgovoriti, osim ako je nužno. Dajte mu malo vremena, neka se pita što se događa. To će ga još više zaintrigirati. Odgovorite mu tek nakon nekoliko sati jer će tada znati da znate provoditi vrijeme i bez njega.

Priuštite mu zabavu

Vaš će vam partner biti izuzetno zahvalan ako mu priredite nezaboravnu zabavu u krevetu i zbog toga će vas željeti još više. Stoga se potrudite, iskoristite svoju maštu i priuštite mu nezaboravan seks koji će pamtiti cijeli život. Ako vam dečko izgleda nezainteresirano, ponašajte se isto i ostanite ravnodušni. To će zasigurno probuditi njegov interes.

Ignorirajte ga
Ako se vaš partner prema vama ponaša hladno, igrajte istu igru. Jednostavno se ponašajte kao da ste previše zauzeti da biste s njim razgovarali. Neka on vama prvi priđe. Ponekad muškarci trebaju priliku da im nedostajemo. Dajte im tu priliku.


Ako više niste zajedno

Ako vi i vaš dečko više niste u vezi, a želite da mu nedostajete, onda morate igrati malo drugačiju igru.

Izgledajte savršeno

Prvo pravilo je kad želite da nedostajete svom bivšem da izgledate nevjerojatno i bez njega. To će ga izluditi i povrijediti mu ego. Ako znate da ćete se pojaviti negdje gdje će biti i vaš bivši, dajte sve od sebe i izgledajte najbolje što možete.

Pojavite se s nekim drugim

Na javnom se mjestu pojavite s drugim muškarcem, ako znate da će i bivši biti prisutan. Zacijelo će se prisjetiti svih zajedničkih trenutaka s vama i to će učiniti da mu odjednom strašno nedostajete i da vas ponovno želi.

Ponašajte se ljubazno

Kad negdje sretnete svog dragog, ponašajte se prema njemu uljudno, kao da je riječ o starom prijatelju a ne o bivšem ljubavniku.

Budite sretne bez njega

Nemojte očajavati, jer to neće funkcionirati. U takvim vas situacijama može samo žaliti. Morate biti sretna i vesela bez njega kako bi vas primijetio. Nikome neće nedostajati očajna bivša djevojka.

Nosite njegov omiljeni parfem

Ako ga uistinu želi natjerati da mu nedostajete, onda stavite njegov omiljeni parfem. To će ga podsjetiti na sve zajedničke trenutke i odjednom ćete mu nedostajati.

Ponekad je muškarce teško natjerati da im nedostajete, ali uz malo truda sve je moguće. Imajte strpljenja i nemojte zaboraviti – muškarci vole loviti. Dajte im tu priliku.









izvor:zena.hr
 

2 komentara

  1. Od muža sam se razdvojila prije tri godine. Među nama nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji su me savjetovali da zaboravim na brak i da nastavim dalje u životu. Nisam se htjela udati za nekog drugog jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patila od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitala preporuku o tome kako je dr. alaba ponovno spojio razoreni brak uz pomoć svojih duhovnih moći. Neprestano sam čitala toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao stati na kraj razvodu i vratiti bivše voljene ljude i moja vjera se obnovila. Trebala bih odmah kontaktirati dr. Alabu nekoliko minuta kasnije, on mi je odgovorio i dao upute što da radim, nakon što sam dva dana nakon rituala ispunila traženi uvjet, čarolija mi je promijenila život oko mog muža da me više od toga ne kontaktira. Dvije godine su me zvale usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa se i dalje čudim ovom čudu pa mu opraštam. Sada je moj brak u ravnoteži. Ritual Dralaba je odlično funkcionirao i brak jači nego prije, i ništa nas opet ne može razdvojiti. Posjetio sam toliko stranica da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s Dralabom, pravim čovjekom koji mi je pomogao da oporavim svoj razoreni brak ako imaš sličan problem u braku, želiš da te muž ili žena opet vole . , Imate nekoga koga volite i želite da vas on ili ona voli zauzvrat, imate izazov u svom životu, predložak čarolije dr. Alabe je rješenje i odgovor na vaš problem, whatsapp/viber s njegovim telefonskim brojem: +1(425) 477-2744, Kontaktirajte ga već danas slanjem e-pošte na dralaba3000@gmail.com Ne dopustite da vam netko oduzme supružnika.

    OdgovoriIzbriši
  2. žao mi je što ovo stavljam na internet, ali nemam izbora. Nikada nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili čarolije dok nisam upoznao tog mađioničara kada sam ove godine posjetio svog prijatelja u Izraelu na poslovnom summitu. Upoznao sam čovjeka po imenu Dr. Apata bio je stvarno moćan, i mogao je pomoći s čarolijama koje bi vratile izgubljene, ljubavnike i magični novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me čovjek za kojeg sam se željela udati ostavio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se okrenuo naglavačke jer je naša veza trajala 3 godine. Stvarno sam ga voljela, ali njegova majka je bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kada sam sreo tog čarobnjaka, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali sam samo pokušao. I za dva dana, kad sam se vratila u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada muž) i došao do mene i ja sam se ispričala da je sve dogovoreno s njegovom majkom i obitelji i dobila novi razgovor za posao da se udamo. Nisam vjerovala jer je dr. Apata samo pitala moje ime i ime mog prijatelja i sve što sam htjela. Pa, sada smo sretno u braku i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo sretno oženjeni i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo sretno oženjeni i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: drapata4@gmail.com Možete ga kontaktirati i putem WhatsAppa/vibera na broj +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši

 
Pokreće Blogger.

Sample Text

Followers