Social Icons

Featured Posts

Zašto su neki ruževi toliko skupi?

četvrtak, 5. lipnja 2014.

Žene koje vole svaki dan mijenjati ruževe u skladu s garderobom, vjerojatno će se okrenuti jeftinijim varijantama .Egzotični biljni maslaci te sastojci poput meda i aloe vere koštaju više pa to podiže i cijenu tvog ruža


RUŽEVE za usne možemo naći po različitim cijenama. Znači li to da su skuplji proizvodi nužno i bolji? U ovom slučaju odgovor je da, no sve ovisi o tome što želiš. Žene koje vole svaki dan mijenjati ruževe u skladu s garderobom, vjerojatno će se okrenuti jeftinijim varijantama koje, nakon malo istraživanja, mogu biti kvalitetne i postojane, a žene koje koriste "svoju boju" vjerojatno će malo više izdvojiti za skuplji ruž s prepoznatljivom kvalitetom.

No, što se nalazi u skupljim ruževima i opravdava li to njihovu cijenu?

1. Sastojci

Jesi li se ikad pitala zašto su skuplji ruževi postojani, kremasti, ugodna mirisa i s bojama koje se ne mijenjaju na usnama? Odgovor je naravno u nešto kvalitetnijim sastojcima kojima teže ugledne kozmetičke kuće kako bi njihov proizvod nadmašio ostale. Egzotični biljni maslaci te sastojci poput meda i aloe vere koštaju više pa to podiže i cijenu tvog ruža.

2. Istraživanja


Poznate kozmetičke kuće mnogo ulažu u znanstvenike koji otkrivaju kako ruž može biti postojaniji, imati zrcalan odsjaj, biti dobrog okusa...Te znanstvenike jednim dijelom plaćaš i ti kad platiš svoj proizvod.

3. Ime branda

Istina je, ruž od 85 i 250 kuna može biti jednako kvalitetan te se čak proizvoditi u istoj tvornici, no ako želiš Chanel, platit ćeš Chanel. Neke žene uživaju u luksuzu koji im donose poznate marke pa vole platiti više za ekskluzivni proizvod.

4. Pakiranje

Tubice jeftinijih ruževa lakše se slamaju i uništavaju u torbici dok je pakiranja luksuznih proizvoda zaista teško uništiti. Uz troškove materijala, tu je često i trošak za dizajnera koji je osmislio novo pakiranje ruževa tvog omiljenog branda.


izvor:index.hr

Nema komentara:

Objavi komentar

 
Pokreće Blogger.

Sample Text

Followers