Social Icons

Featured Posts

Trajne posljedice koje stres ostavlja po zdravlje

ponedjeljak, 24. studenoga 2014.

Osim vidljivih utjecaja, stres ostavlja i tragove koji se ne vide na prvi pogled, ali su vrlo veliki i mogu ostaviti trajne posljedice

Svima je već poznato da je stres iznimno štetan za ljudsko zdravlje. Posljednjih godina znanstvenici su otkrili da snažno utječe na mozak i doslovno ga mijenja. Ali malo ljudi zna koje se točno promjene događaju. Znanstvena otkrića u tom smislu mogla bi vas prilično šokirati!

Kemijske promjene koje vas čine iritantnima

I sami znate da niste najugodnija osoba kad ste pod stresom. Francuski znanstvenici dokazali su da stres čini ljude iritantnima i razdražljivima. To je ono što se na prvi pogled vidi, ali ono što ne znate je da se tada u mozgu događaju kemijske promjene, i to tako što se onemogućuje spajanje određenih neurona u mozgu. Nažalost, neke promjene bogu biti trajne.

Kroničan stres smanjuje mozak

Dugotrajan stres narušava sposobnost mozga za pamćenje i učenje. Smanjuje se obujam sive tvari koja je odgovorna za emocije, samokontrolu i normalno psihološko funkcioniranje. S vremenom se javljaju ozbiljne poteškoće u koncentraciji i sposobnosti nošenja s vlastitim emocijama.

Samo jedan stresan događaj ubija moždane stanice

Znanstvenici su otkrili da samo jedan vrlo stresan događaj može uništiti novostvorene neurone u hipokampusu. Ako se takvi događaji zaredaju, učinak kortizola koji se otpušta tijekom stresa još je razorniji i može biti trajan.

Stres uzrokuje i promjene u amigdali

Stres također izaziva i povećanje amigdale koja je odgovorna za emotivne reakcije i motivaciju. Amigdala je važna jer se u njoj javlja reakcija 'bori se ili bježi'. Kao posljedica toga javlja se iznimno intenzivna osjetljivost na sve neugodnosti koje čovjek pamti gotovo do kraja života.

izvor:tportal.hr

1 komentar

  1. žao mi je što ovo stavljam na internet, ali nemam izbora. Nikada nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili čarolije dok nisam upoznao tog mađioničara kada sam ove godine posjetio svog prijatelja u Izraelu na poslovnom summitu. Upoznao sam čovjeka po imenu Dr. Apata bio je stvarno moćan, i mogao je pomoći s čarolijama koje bi vratile izgubljene, ljubavnike i magični novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me čovjek za kojeg sam se željela udati ostavio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se okrenuo naglavačke jer je naša veza trajala 3 godine. Stvarno sam ga voljela, ali njegova majka je bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kada sam sreo tog čarobnjaka, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali sam samo pokušao. I za dva dana, kad sam se vratila u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada muž) i došao do mene i ja sam se ispričala da je sve dogovoreno s njegovom majkom i obitelji i dobila novi razgovor za posao da se udamo. Nisam vjerovala jer je dr. Apata samo pitala moje ime i ime mog prijatelja i sve što sam htjela. Pa, sada smo sretno u braku i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo sretno oženjeni i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo sretno oženjeni i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: drapata4@gmail.com Možete ga kontaktirati i putem WhatsAppa/vibera na broj +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši

 
Pokreće Blogger.

Sample Text

Followers